Wat was ik graag jaren eerder bij Second Opinion terecht gekomen! Op het gebied van hoortoestellen ben ik een veteraan, ik maak er inmiddels ruim 70 jaar gebruik van en heb dus wel enige ervaring opgebouwd met aanmeten en advisering. Tot de invoering van het huidige zorgstelsel ging dat over het algemeen redelijk tot goed, de toestellen ontwikkelden zich van een kastje met klerenruis tot oorhanger, comfort en mogelijkheden groeiden. De keten van winkels voor hoortoestellen werd wel langer en voelde steeds minder vertrouwd. Dit jaar had ik een groot probleem met mijn oorstukje en liep ik bij de leverancier van mijn hoortoestel op tegen een muur van onvermogen en naar mijn inschatting zelfs onwil om een oplossing te zoeken. De zorgverzekering leek daarbij een rol te spelen. Op internet vond ik Second Opinion, het probleem is door de heer De Wolf in één klap opgelost. Alle reden om voor de aanschaf van een nieuw hoortoestel gebruik te maken van de diensten en de expertise van “Harderwijk”. Dit traject is met succes afgerond. Alle kosten waren van meet af aan glashelder. Dat alleen is al een opsteker in vergelijking met de vaak mistige lijntjes tussen fabrikanten, groothandel en winkels met “gratis proefperiode en 5 jaar service en wij betalen uw eigen bijdrage” waarmee slechthorenden worden gelokt.

Oncko van der Voort Maarschalk
Bereikbaarheid:
Uitleg/Informatie:
Apparatuur:
Prijs:
Vakkennis:
Kwaliteit website:
Vriendelijkheid:
Snelheid Afspraak: