In 2012 heb ik mijn eerste hoortoestel gekregen. Na 3 jaar voldeed het niet meer. Vele malen terug gegaan naar mijn leverancier, maar geen wezenlijke verbetering. Ik ben toen bij Second Opinion terecht gekomen en na enkele bezoeken was mijn toestel weer perfect afgeregeld. In 2017 bij mijn audicien in Amsterdam weer een nieuw toestel gekocht. Vanaf het begin voldeed het niet 100%, maar het was een verbetering tov mijn eerste toestel. Na enkele jaren precies dezelfde problematiek, het voldeed steeds minder. Weer enkele malen naar mijn audicien geweest voor een betere instelling.
Helaas geen tastbare verbetering. Wederom naar Second Opinion voor een betere afstelling. Uitvoerige voorlichting over de diverse types toestellen en de manier waarop deze worden vergoed. Dhr Wolf heeft zeer uitvoerige metingen gedaan en adviseerde om om te kijken naar een ander hoortoestel. Ik ging naar huis met een hoortoestel dat aanmerkelijk beter functioneerde en aan mijn verwachtingen voldeed. Ook in ruimtes met achtergrond geluid kon ik weer gesprekken volgen.
Na een aantal zittingen waarin ik uiteindelijk drie toestellen heb geprobeerd, ben ik nu dik tevreden met mijn nieuwe Phonak.
Het voldoet aan mijn eisen en ik voel mij niet meer gehandicapt. Het is echt wat duurder, het kost je wat tijd, maar je hebt dan ook iets, dat voldoet. Beste Wouter Wolf heel hartelijk bedankt voor de de gezellige bijeenkomsten, maar vooral voor het uitstekende resultaat. Ik ben dik tevreden.
Martien Hesseling
Martien Hesseling
Bereikbaarheid:
Uitleg/Informatie:
Apparatuur:
Prijs:
Vakkennis:
Kwaliteit website:
Vriendelijkheid:
Snelheid Afspraak: